Wednesday, October 15, 2008

Puteri kami ... Nuhaa Adlina




Syukur.....setelah lama kami menunggu akhirnya doa kami diperkenankan oleh Allah. Pada tanggal 10/10/2008 lahirlah penyeri hidup kami di Ipoh Specialist Hospital yang kemudian diberi nama Nuhaa Adlina.

Nuhaa maksud dia Bijaksana / cerdik
Adlina bermaksud Keadilan kita

mudah-mudahan dia akan bawa nama yang kami pilih ni sebaik mungkin.

Pengalaman jaga Nuhaa ni...rasanya ok...Nuhaa pun tak banyak meragam lagi.....Dia isap susu badan dan aku invest dalam RM360 utk beli breast pump electric jenama speCtra3...berbaloi le beli pump ni, senyap je..... Bila dia terjaga tengah malam tu....check dulu lampin dia.....kalau basah / berak kasi tukar dulu...baru bagi susu....bila dah kenyang...sambung tido..

Kami nak ambil kesempatan ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada doktor-doktor di Ipoh Specialist (Dr. Nagara, Dr. Teoh, Dr. Adlan, Dr Adelene, Dr. Zakaria) yang telah memberikan khidmat secara cekap dan professional. Tidak lupa juga kepada kakitangan dan jururawat di Wad 1, ISH di atas jagaan, tunjuk ajar, kesabaran dan macam-macam lagi le sepanjang sepuluh hari 'menginap' di Wad 103. Jasa kalian tidak akan kami lupakan.

lagi gambo dan cerita dalam site nih http://imranulkhalisalhuffaz.blogspot.com/2008/10/kelahiran-nuhaa-adlina-10102008.html

2 comments:

Cubebubbles said...

na..tahniah la for your cute baby...cute mcm aku gak..kalu betul2 nk breastfeed bb jgn lupa buat stock ebm utk keje nnti.

erynne said...

assalmualaikum....tahniah dpt baby...comel....
from nana n family